کامتل - نمايندگي پاناسونيک.
اگر تلفن پاناسونيک شما دچار مشکلات زير شده است با ما تماس بگيريد . تعميرات بجز در موارد خاص در مدت 40دقيقه و در حضور مشتري از سي سال پيش تا کنون انجام مي پذيرد..
اشکالات متداول در تلفن هاي پاناسونيک panasonic.
1- سفت شدن شماره گير.
2- عدم کارکرد ال سي دي به علت ضربه و يا قطعي ال سي دي.
3- عدم کار کرد کالر آيدي / از سوي سيستم مخابراتي ايران ساپورت نمي شود..
4-قفل شدن صفحه کليد Dial lock.
5-شکستگي قاب.
6-شکستگي آنتن تلفن پاناسونيک.
7- خاموش شدن دستگاه تلفن پاناسونيک.
8- خراب شدن باتري تلفن پاناسونيک.
9-هر گونه اختلال در کارکرد تلفن پاناسونيک.
خدمات مورد ارائه شرکت کامتل نمايندگي پاناسونيک در ايران شامل :.
فروش و تعمير تلفن فاکس سانترال آيفون تصويري و ويديو کنفرانس پاناسونيک مي باشد..
شرکت کامتل در ايران فعاليت خود را در زمينه ارائه انواع محصولات اورجينال و انجام کليه تعميرات تخصصي در 40دقيقه و در حضور مشتري ، از سي سال پيش تا کنون ادامه مي دهد ..
اين شرکت در طبقه دهم مجتمع پايتخت تمامي تجهيزات مخابراتي و اداري پاناسونيک را به صورت کاملا اورجينال، در اختيار مشتريان خود قرار ميدهد..
خدماتي که در شرکت کامتل نماينده رسمي پاناسونيک در ايران واقع در تهران - تقاطع وليعصر ميرداماد -مجتمع کامپيوتر پايتخت -طبقه دهم به مشتريان عزيز ارائه ميشوند شامل موارد زير مي باشد :.
فروش و تعمير.
-انواع تلفنهاي خانگي (بيسيم و روميزي) و اداري (سانترال و تحت شبکه)پاناسونيک.
-انواع دستگاههاي سانترال (پرظرفيت و کمظرفيت + آنالوگ و تحت شبکه)پاناسونيک.
-انواع دستگاههاي فکس (ليزري و کاربني) پاناسونيک.
-انواع ويديو کنفرانس پاناسونيک.
-نصب ، راه اندازي و برنامه ريزي مراکز سانترال پاناسونيک.
-ارائه کليه خدمات پس از فروش براي مراکز سانترال پاناسونيک-انواع آيفون تصويري پاناسونيک.
-برگزاري کلاسها و دورههاي آموزشي کاربردي و تخصصي.
تمامي محصولات مخابراتي پاناسونيک در شرکت کامتل نمايندگي رسمي پاناسونيک ، توسط مهندسين مجرب، کارآزموده و متخصص دوره ديده در شرکت پاناسونيک در ژاپن مورد تعمير قرار ميگيرند..
تمامي قطعاتي که در اين مرکز و در طول انجام تعميرات، جايگزين قطعههاي خراب يا از کار افتاده ميشوند، کاملا اصل و با کيفيت اورجينال پاناسونيک مي باشد..
همه اين عوامل دست به دست ميدهند تا کالاي مورد تعمير شما، در کمترين زمان ممکن و با بالاترين کيفيت و کمترين هزينه تعمير شده و براي استفاده مجدد، در .
عزيزاني که قصد دارند با استفاده از خودروهاي شخصي به شرکت کامتل مراجعه کنند، ميتوانند وسيله نقليه خود را در پارکينگ واقع در زير پل ميرداماد پارک کنند. دسترسي به اين مرکز از طريق وسايل حمل و نقل عمومي نيز بسيار آسان است: بدين منظور، کافيست سوار يکي از خطوط مترو شده و در ايستگاه ميرداماد پياده و سپس از طريق تاکسي هاي مقابل ايستگاه مترو به سمت سر وليعصر به مجتمع پايتخت طبقه دهم مراجعه نماييد . از طريق اتوبوسهاي BRT هم مي توانيد ايستگاه ميرداماد واقع در خيابان وليعصر پياده شود مجتمع کامپيوتر پايتخت حدود 50متر با ايستگاه اتوبوس فاصله دارد.
آدرس :تهران،تقاطع وليعصر ميرداماد مجتمع پايتخت ط دهم واحد 1003
شماره تلفن جهت تماس :02122277722 - 02122277722 - 02122277722 - - 2122277722 -